Betalen

Hier vindt u alle informatie met betrekking tot betalingen en facturen. Wanneer uw vraag hier niet tussen staat kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Betalingsmethodes.

welke betaalsmethodes zijn er?

Informatie over facturen en betalingen.

waar vind ik informatie over mijn facturen?
kan ik een kopie van een factuur naar een ander adres laten sturen dan het eerder opgegeven factuuradres?
waar vind ik de btw van mijn bestelling?

Terugstorttermijnen.

ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
ik heb mijn artikel geretourneerd, maar ik heb een ander bedrag terug gekregen dan de waarde van het artikel, hoe kan dat?
ik heb per ongeluk geld naar inpa woonwinkel overgemaakt wat niet voor inpa woonwinkel bestemd is. wat moet ik doen?
ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?
contact over facturen en betalingen.

Facturen.

ik heb een factuur gekregen zonder bedragen.
kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?
ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daar aan?


 

Welke betalingsmethodes zijn er mogelijk?

Bij INPAWoonwinkel.nl heeft u de mogelijkheid via iDEAL te betalen of vooruit te betalen doormiddel van een overboeking. Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen (betalingen) binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Ook heeft u de mogelijkheid om onder rembours te betalen hiervoor brengen wij wel € 15.00 extra in rekening. 


 

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

Alle facturen en informatie betreffende uw betalingen ontvangt u over de mail. Wanneer u van een betreffende order graag nogmaals een factuur wilt ontvangen of overige vragen heeft over uw betalingen, kan u contact opnemen doormiddel van het contactformulier.


 

Kan ik een kopie van een factuur naar een ander adres laten sturen dan het eerder opgegeven factuuradres?

Het is helaas niet mogelijk om adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur en deze naar een ander adres te sturen dan naar het factuuradres van de bestelling. U kunt wel een kopie van de factuur ontvangen per e-mail. Wanneer u een kopie van een factuur wilt ontvangen kan u contact opnemen.


 

Waar vind ik de BTW van mijn bestelling?

Op de website van INPA Woonwinkel zijn alle genoemde bedragen inclusief BTW. In uw winkelwagentje kan u de hoogte van de BTW van uw bestelling vinden. Op uw factuur vindt u boven het totaal bedrag de hoeveelheid BTW.


 

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

U kunt het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten.


 

Ik heb mijn artikel geretourneerd, maar ik heb een ander bedrag terug gekregen dan de waarde van het artikel, hoe kan dit?

INPAWoonwinkel.nl stort altijd het volledig betaalde bedrag aan u terug. Wanneer deze afwijkt van het artikelprijs zal dit te maken hebben met actieprijzen.


 

Ik heb per ongeluk geld naar INPA Woonwinkel gestuurd wat niet voor INPA Woonwinkel bestemd is. Wat moet ik doen?

Bedragen die niet gekoppeld kunnen worden aan een bestelling, worden teruggestort naar het rekeningnummer waar het bedrag van afkomstig is. Mocht u na 3 weken uw geld nog niet terug hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u de volgende gegevens mee te sturen:

  • Datum van betaling
  • het door u betaalde bedrag
  • rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
  • het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeld staat
  • de door u gebruikte bankrekening
  • naam van de rekeninghouder


 

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?

INPAWoonwinkel.nl stort teveel betaalde bedragen binnen 3 weken aan u terug. Mocht u na 3 weken uw geld nog niet terug hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice.


 

Contact over facturen en betalingen

Als u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling sturen naar info@inpawoonwinkel.nl. Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:

  • Het bestel- of factuurnummer
  • het betaalde bedrag
  • de datum van betaling
  • het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
  • het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeld staat
  • de door u gebruikte bankrekening
  • de naam van de rekeninghouder


 

Ik heb een factuur gekregen zonder bedrag.

Als u bij uw bestelling een factuur ontvangt waar geen bedragen op staan, dan kunt u deze als pakbon beschouwen. Dit is bijvoorbeeld het geval als u een ander factuuradres dan afleveradres heeft ingevuld. De daadwerkelijke factuur waar het bedrag op staat, wordt binnen enkele dagen op het factuuradres bezorgd.


 

Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?

Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht.


 

Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan?

Wanneer u een kopie van een eerdere bestelling wilt ontvangen, kan u een mail sturen naarinfo@inpawoonwinkel.nl of gebruik te maken van het contactformulier. Vermeld hier bij:

  • Uw naam
  • Uw klantnummer
  • Indien mogelijk het ordernummer
  • Het door u betaalde bedrag
  • De door u gebruikte bankrekening

Geef een antwoord

In verband met onze vakantie, kunnen we geen bestellingen versturen tussen
5 augustus en 22 augustus.
Uw bestelling in deze periode wordt direct na 22 augustus naar u verzonden.