Klachtenregeling

Indien u naar aanleiding van onze service, producten of leveringen een klacht heeft, kunt u deze aan ons kenbaar maken via ons contactformulier. Daarnaast kunt u uw klacht uiteraard ook per post aan ons kenbaar maken. Wij vragen u hierbij vriendelijk onderstaande items te vermelden:

  • Betreffende Ordernummer
  • Uw naam, adres, woonplaats en klantnummer.

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen wij u hiervan een ontvangstbevestiging. Binnen 7 kalenderdagen, na het versturen van de ontvangstbevestiging, ontvangt u telefonisch of via de email een reactie. Wanneer wij een langere periode nodig achten voor een correcte afhandeling van uw klacht, zal u hiervan op de hoogte worden gebrachten, tesamen met een tijdsindicatie voor de te verwachten reactie.

Daarnaast kunt u uw klacht ook indienen doormiddel van het klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk. Wanneer Inpa Woonwinkel tesamen met de consument niet in staat is de klacht op te lossen, zal deze als geschil worden voorgelegd bij de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

Geef een reactie