Retourneren

Hier vind u alle antwoord op een groot aantal vragen betreffende het retourneren van uw artikel. Wanneer uw vraag er niet bij staat kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Voorwaarden retourneren.

kan ik mijn artikel bij inpa woonwinkel retourneren?

wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?

kan ik een artikel retour sturen als deze niet aan de voorwaarden voldoet?

krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?

Bestelling retourneren.

kan ik mijn artikel ruilen?

wat heb ik nodig om mijn artikel te retourneren?

hoe kan ik mijn artikel retourneren?

het artikel dat ik wil retourneren past niet door de brievenbus.

Status geretourneerd artikel.

hoe weet ik dat mijn pakket wat ik retour heb gestuurd goed is ontvangen?

krijg ik automatisch een vervangend artikel als ik mijn artikel retourneer?

hoe lang duurt het voordat een artikel retour is verwerkt?

ik heb acht dagen geleden een artikel retour gestuurd, maar nog geen bericht gehad dat het goed verwerkt is?


 

Kan ik mijn artikel bij INPA Woonwinkel retourneren?

Onbeschadigde producten kunt u tegen bepaalde voorwaarden retour sturen. De kosten voor het retour verzenden zijn op kosten van de koper. Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen wij u naar de veelgestelde vragen over garantie. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat INPA Woonwinkel niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed. top


 

Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?

Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren:

  • u kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
  • het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en voor zover mogelijk originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.
  • de pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.


 

Kan ik een artikel retour sturen als deze niet aan de voorwaarden voldoet?

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.


 

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?

Als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u heeft gekozen.


 

Kan ik mijn artikel ruilen?

Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen voor een vervangend artikel. U kunt te allen tijde uw bestelling binnen 14 dagen retourneren.  


 

Wat heb ik nodig om mijn artikel te retourneren?

Om een artikel te retourneren heeft u nodig:

  • Stevig verpakkingsmateriaal
  • Factuur: wanneer u de originele factuur niet meer heeft, kunt u een kopie van uw factuur aanvragen.
  • Retouradres: INPA Parket, Buitenvest 52, 4614 AD Bergen op Zoom


 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

U kunt uw artikel retourneren door deze in een deugdelijke verpakking voorzien van alle benodigdheden te verzenden naar het retouradres. Wanneer het retourproduct bij INPA Woonwinkel binnen is gekomen, ontvangt u hierover een mail. Wanneer uw retour is verwerkt, ontvangt u hierover nog een tweede mail. kijk voor informatie over terugbetaling bij terugstorttermijnen.


 

Het artikel dat ik wil retourneren past niet door de brievenbus.

Wanneer u het artikel retour stuurt vanuit Nederland en deze past niet door de brievenbus, dan kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Deze pakketten voorziet PostNL van een Track & Trace code. Met deze codes is het voor u mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de website van PostNL. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om de Track & Trace code. Op deze manier kunt u zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.  


 

Hoe weet ik dat mijn pakket wat ik retour heb gestuurd goed is ontvangen?

Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.


  

Krijg ik automatisch een vervangend artikel als ik mijn artikel retourneer?

Wanneer u een artikel retour stuurt, ontvangt u geen vervangend artikel. U kunt zelf op onze website het artikel opnieuw bestellen.


  

Hoe lang duurt het voordat een artikel retour is verwerkt?

Houdt u er rekening mee dat het retour verwerken van een artikel 14 dagen kan duren. U ontvangt een e-mail zodra uw retour is verwerkt. Als u de bestelling heeft betaald, is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag teruggestort wordt.


  

Ik heb acht dagen geleden een artikel retour gestuurd, maar nog geen bericht gehad dat het goed is verwerkt?

Neemt u in dit geval contact op met onze klantenservice. Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kunt u nakijken of u aan alle voorwaarden voldoet.

Geef een reactie