Bestellen en Leveren

Hier kunt u alle informatie vinden betreffende het bestellen en leveren van artikelen via Forrester-onderhoudsproducten.nl. Wanneer uw vraag er niet tussen staat, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Een bestelling plaatsen

hoe plaats ik een bestelling?.

Bezorging van een bestelling.

hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
wat gebeurd er als ik niet thuis ben bij aflevering?
wordt mijn bestelling in 1 keer geleverd, ook bij meerdere artikelen?
wat gebeurd er als het pakket niet door de brievenbus past?
kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbus adres?
kan ik een bestelling in het buitenland afleveren?
kan ik een afleverafspraak maken voor de bezorging?
wat is een track & trace code?
ik kan mijn bestelling niet vinden via track & trace.

Levertijden

wat zijn de levertijden bij inpawoonwinkel.nl.

Vertragingen.

wat gebeurt er als een bestelling vertraging oploopt.

Een artikel zoeken.

hoe kan ik snel een artikel vinden?

Verzendkosten.

wat zijn de verzendkosten?

Afhalen.

ik wil mijn bestelling zelf komen afhalen.


Een bestelling plaatsen

Om een bestelling te plaatsen bij INPAwoonwinkel.nl heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.

U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, gaat u naar de registratie pagina. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’ of als er meerder opties zijn op de titel/omschrijving van het product.
Stap 2: controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelwagen
Hier ziet u wat er in uw winkelwagen zit. Hier kan u ook aantallen van artikelen wijzigen en artikelen uit uw winkelwagen verwijderen (alle prijzen op de website zijn inclusief BTW).
Stap 3: klik op ‘afrekenen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Adresgegevens
U kunt hier het afleveradres en het factuuradres van de bestelling kiezen. Bij persoonlijke gegevens aanpassen kan u adressen verwijderen en toevoegen.

Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Dit is niet mogelijk als de levertijd tussen de verschillende artikelen te groot is.

Stap 4: als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘volgende’.
Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze en klik op ‘volgende’.
Stap 6: maak uw bestelling definitief door op ‘Bevestig bestelling’ te klikken.


Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL of een vergelijkbare bezorgdienst. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten of een vergelijkbare bezorgdienst van maandag tot en met zaterdag.


Wat gebeurd er als ik niet thuis ben bij aflevering?

Wanneer u niet thuis bent bij aflevering kan uw bestelling worden afgeleverd bij uw buren. In dit geval laat de bezorger een afleverbericht achter waarop op staat aangegeven waar uw bestelling is afgeleverd. Wanneer het eveneens niet mogelijk is uw bestelling bij de buren af te leveren, krijgt u ook een afleverbericht. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende dag wederom aangeboden, of u kan op de website van postnl uw aflevermoment bepalen. Wanneer u wederom niet thuis bent kan u binnen 3 weken u pakket afhalen bij een aangegeven postkantoor.


Wordt mijn bestelling in 1 keer geleverd?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Dit is niet mogelijk als de levertijd tussen de verschillende artikelen te groot is.


Wat gebeurd er als het pakket niet door de brievenbus past?

Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ontvangt u een Track & Trace code. Met deze code kunt u op de site van de bezorgdienst het verzendtraject van uw pakket volgen.


Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbus adres?

Op een postbusadres worden geen pakketten afgeleverd die zwaarder zijn dan 12 kilo.


Kan ik een bestelling naar het buitenland laten afleveren?

Huidig kunnen wij geen bestellingen in het buitenland afleveren, behalve naar België.


Kan ik een afleverafspraak maken voor een bezorging?

Het is helaas niet mogelijk om een afleverafspraak te maken voor de bezorging van een artikel.


Wat is een Track & Trace code?

Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval ontvangt u, wanneer uw bestelling verzonden is, een Track & Trace code. Als u op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van bezorgdienst, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.


Ik kan mijn bestelling niet vinden via Track & Trace.

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat de Track & Trace code nog niet is verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling plaatst zal deze binnen 2-3 werkdagen worden afgeleverd. Bovenstaande geldt na ontvangst van uw betaling. Wanneer een artikel niet op voorraad is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.


Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.

Als u een email heeft ontvangen dat uw bestelling is verzonden, maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat PostNL enige vertraging heeft in het afleveren. Als u uw bestelling 5 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.


Hoe kan ik snel een artikel zoeken?

Op onze site staat rechts onder het winkelmandje ‘Product Zoeken’. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze functionaliteit vindt u terug bij elke productgroep.


Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Inpa Woonwinkel verzendt de goederen door heel Nederland. De meubelen verzenden wij met Roosenboom Transport uit Bergen op Zoom. Kleine goederen verzenden wij via Fietskoerier.

Wij hanteren de volgende verzendtarieven:
Goederen die klein zijn zoals onderhoudsproducten, woonaccessoires, etc.
Verzend- en handelingskosten   0-10kg €  9,95
Verzend- en handelingskosten 10-30kg € 15,25

Het verzenden van meubels, eetkamerstoelen, tafels, salontafels, fauteuils, etc. gaat per pallet.
Deze kosten bedragen € 75,00 per pallet en zijn gebaseerd op locatie’s waar wij met een vrachtwagen of oplegger mogen komen zonder extra kosten te moeten maken.
Locatie’s waar wij niet met een vrachtwagen mogen komen, de wadden-eilanden en het buitenland, zijn op aanvraag.


Afhalen

Uw aangeschafte artikelen op INPA Woonwinkel.nl zijn ook af te halen. U heeft hierbij ook de mogelijkheid uw producten af te rekenen bij afhalen. Dit kan op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur aan de Buitenvest 52 4614 AD te Bergen op Zoom. Op maandag zijn wij de gehele dag gesloten.

Geef een reactie