Annuleren

Onderstaand vind u antwoorden op de vragen betreffende het annuleren van uw bestelling. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op doormiddel van het contactformulier.

Bestelling annuleren.

hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestelling geannuleerd door INPA woonwinkel.

waarom is mijn bestelling geannuleerd door inpa woonwinkel?
mijn bestelling is geannuleerd omdat het artikel niet meer leverbaar is. krijg ik automatisch een vervangend artikel?

Annuleren is niet gelukt.

ondanks mijn annuleringsverzoek heb ik mijn bestelling toch ontvangen, wat moet ik doen?

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer u uw bestelling wilt annuleren kunt u een mail sturen naar info@inpawoonwinkel.nl of gebruik te maken van het contactformulier. Hierin geeft u aan de bestelling te willen annuleren, tesamen met:

  • Het bestel- of factuurnummer
  • Uw naam en klantnummer

Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Hoe lang dit duurt per betaalmethode, kunt u nalezen bij terugstorttermijnen nalezen.

Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al verwerkt is. In dit geval ontvangt u een e-mail waarin wij aangeven dat de zending is overgedragen aan de onze bezorgdienst. U kunt in dit geval uiteraard uw bestelling binnen 14 dagen retourneren.

 

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door INPA Woonwinkel?

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct

Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het betaalde bedrag terug. Hoe lang de terugstorting duurt per betaalmethode, kunt u nalezen bij terugstorttermijnen.

 

Mijn bestelling is geannuleerd omdat het niet meer leverbaar is. Krijg ik automatisch een alternatief?

Wanneer uw bestelling is geannuleerd, dan worden er niet automatisch nieuwe artikelen gestuurd. Als de artikelen leverbaar zijn, kunt u zelf een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

 

Ondanks mijn annuleringsverzoek heb ik mijn bestelling toch ontvangen, wat moet ik doen?

Als u het artikel ondanks uw annuleringsverzoek toch ontvangt, dan was uw bestelling al te ver in het proces om nog te kunnen annuleren. U kunt na ontvangst uw bestelling retour sturen binnen de daarvoor gestelde voorwaarden. Indien u de pakketbezorger treft, kunt u de bestelling ook weigeren.

 

Geef een antwoord

In verband met onze vakantie, kunnen we geen bestellingen versturen tussen
5 augustus en 22 augustus.
Uw bestelling in deze periode wordt direct na 22 augustus naar u verzonden.